ADINI SİZ KOYUN (tabii okursanız)

şarap içerken sordular yaşamı kimsesiz görünen insancığa
sevginin tanımını yap dediler artık yapamam dedi
aşkı yaşadın mı dediler herzaman yarım kaldı dedi
hayat nedir dediler acımasızlık dedi ve sustu
mutluluk yok mu hayatta dediler belki vardır ama nerdedir kim bilir dedi ve bu sefer küçük bi gülümseme vardı yüzünde
ve şaraptan bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı ve devam etti
hayat insana küçük hediyeler sunar ve hiç ummadığın anda geri alır ve bu geri almalarda, insan yıkılır ama dik görünmeye çalışır
ben ise şarapla hayatta dik durabiliyorum
aşkı yaşamak için çok çaba harcadım ama hayat yanar döner orospu gibi bu sefer de verdiği güzel şeyleri çok çabuk geri istiyor ben de karşı koymadım verdim……..
çabuk mu pes ettiğimi söyledniz?
hayır …. hayır….
sadece ona mutluluğunu geri hediye ettim
bu onun mutluluğu olduğu gibi benimde mutluluğum oldu
ve gözleri doldu adamın ve ekledi
herşeye rağmen , bütün kahpeliklere , satılmışlıklara rağmen
güzel şeyler yaşadık, belki yarım kaldı mutluluk ama neyse içelim dedi
ve şarap bardağını dibine indirdikten sonra
belki kim bilir
ilerde………………………………………………………………………………………………………………..
dedi ve sustu

About this entry